6 Aralık 2013 Cuma

Light Box'da Açılır Sayfa Yapımı

Selam arkadaşlar, bir html sitesinde gezerken bir kod gördüm. Deneme amaçlı tıkladım cok beğendim. Sizinlede paylaşayım dedim. Bu bağlantıya tıkladıgınızda yeni bir sayfaya gitmeden o sayfa üzerinden bir işlem yapmanızı sağlıyor. Örneğin facebook resim acma gibi. Düz bir yazı ile yazılmış ve gerçekten cok basit. Hiçbir yerine reklam koymadım dilediğiniz gibi kullanın : )


Ön izlemesi : 
---------------------------------
<style type="text/css"> 
.black_overlay{
display: none;
position: absolute;
top: 0%;
left: 0%;
width: 100%;
height: 100%;
background-color: black;
z-index:1001;
-moz-opacity: 0.8;
opacity:.80;
filter: alpha(opacity=80);
}
.white_content {
display: none;
position: absolute;
top: 25%;
left: 25%;
width: 50%;
height: 50%;
padding: 16px;
border: 16px solid orange;
background-color: white;
z-index:1002;
overflow: auto;
}
</style>
<p><a onclick = "document.getElementById('light').style.display='block';document.getElementById('fade').style.display='block'" href="javascript:void(0)">&Ouml;n izleme yapmak i&ccedil;in buraya tıklayın</a></p>
<div id="light" class="white_content">Buraya resim video gibi ıvır zıvır koycan.<a onclick = "document.getElementById('light').style.display='none';document.getElementById('fade').style.display='none'" href="javascript:void(0)">Kapat !</a></div>

<div id="fade" class="black_overlay">&nbsp;</div>

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Subscribe to our Newsletter

Contact our Support

Email us: Support@templateism.com

Our Team Memebers